دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

شبکه‌های SAN (Storage Area Network) از پروتکل‌های مختلفی برای ارتباط بین سرورها و ذخیره‌سازها (Storage) استفاده می‌کنند. در زیر، برخی از اصلی‌ترین پروتکل‌های شبکه SAN را ذکر می‌کنم:

Fibre Channel (FC): Fibre Channel یک پروتکل شبکه SAN با سرعت بالا است که برای اتصال سرورها به ذخیره‌سازهای SAN از طریق فیبر نوری استفاده می‌شود. FC توانایی انتقال داده‌ها با سرعت بالا و پایداری بالا را فراهم می‌کند و برای انتقال داده‌های بلادرنگ و برنامه‌ریزی نشده مناسب است.

iSCSI (Internet Small Computer System Interface): iSCSI یک پروتکل شبکه SAN است که از طریق شبکه IP برای اتصال سرورها به ذخیره‌سازهای SAN استفاده می‌شود. در این روش، داده‌ها به صورت بسته‌بندی شده در پروتکل TCP/IP ارسال می‌شوند. iSCSI به عنوان یک راه حل پایدار و اقتصادی برای اتصال سرورها به ذخیره‌سازهای SAN شناخته می‌شود.

FCoE (Fibre Channel over Ethernet): FCoE یک پروتکل است که امکان انتقال فریم‌های فیبر نوری Fibre Channel را بر روی شبکه Ethernet فراهم می‌کند. این پروتکل از مزایای شبکه Ethernet مانند انعطاف‌پذیری بیشتر و هزینه کمتر بهره می‌برد در حالی که همچنان قابلیت‌های Fibre Channel را ارائه می‌دهد.

NVMe over Fabrics (NVMe-oF): NVMe-oF یک پروتکل جدید است که امکان انتقال داده‌های NVMe (Non-Volatile Memory Express) را بر روی شبکه‌های SAN فراهم می‌کند. این پروتکل از سرعت بالا و عملکرد بهینه حافظه‌های ابری و فلشی NVMe استفاده می‌کند.

منبع: 

ذخیره ساز اچ پی مدل HPE MSA 2062

  • ۰۲/۱۰/۰۴
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی