دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

خمیر جرمگیری پروفیلاکسی پوتی

خمیر جرمگیری پروفیلاکسی دندانپزشکی یک محصول بهداشتی است که برای حفظ بهداشت دهان و دندان‌ها استفاده می‌شود. این خمیر دندان حاوی موادی است که به طور معمول شامل موارد زیر می‌شود:

فلوراید: فلوراید یک ماده است که به حفظ و تقویت لایه مینایی دندان‌ها کمک می‌کند و از آسیب دیدن آن‌ها به علت تآکل و تسکین عفونت‌های دهانی جلوگیری می‌کند.

مواد ضد عفونی‌کننده: برخی از خمیرهای جرمگیری دندانپزشکی حاوی مواد ضد باکتریال یا ضد عفونی‌کننده مانند تری‌کلوسان، کلرهگزیدین یا پروکلوکسیدین هستند. این مواد به کنترل رشد باکتری‌ها و عفونت‌های دهانی کمک می‌کنند.

مواد ضد ترک‌های دندانی: برخی از خمیرهای جرمگیری دندانپزشکی حاوی موادی مانند کلرهگزیدین یا آرگینین هستند که به تقویت و جلوگیری از ترک‌ها و شکستگی‌های دندانی کمک می‌کنند.

مواد ضد پلاک: برخی از خمیرهای جرمگیری دندانپزشکی حاوی موادی مانند تری‌کلوسان، پیراکسیدین یا سیترات هستند که به جلوگیری از تشکیل پلاک دندانی و سفیده شدن دندان‌ها کمک می‌کنند.

استفاده منظم از خمیر جرمگیری پروفیلاکسی دندانپزشکی به همراه مسواک‌زنی منظم، استفاده از نخ دندانی و مراجعه به دندانپزشک برای تمیزی و بررسی دوره‌ای بهداشت دهان، می‌تواند به حفظ بهداشت دهان و دندان‌ها کمک کند و مشکلات دهانی را کاهش دهد.

منبع: 

خرید خمیر جرمگیری پروفیلاکسی پوتی Prophylaxis Paste

  • ۰۲/۱۰/۰۶
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی