دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

H فایل مانی

H فایل مانی یکی از پرکاربردترین فایل های دستی مورد استفاده جهت درمان ریشه است. عصب کشی دندان یکی از روش های درمانی بسیار موثر در دندان پزشکی است. که از آن برای حفظ و نگه داشتن دندان هایی که دارای پوسیدگی های عمیق استفاده می شود. در این روش درمانی پوسیدگی های ایجاد شده به طور کامل برداشته می شوند. سپس با استفاده از ابزار مخصوص و مواد اندو ریشه دندان درمان و تمامی باکتری های موجود در کانال دندان برطرف می شود.

از ابزارهای مورد استفاده در روند عصب کشی دندان می توان به H فایل مانی، انواع سیلرها، فایل های روتاری و … اشاره نمود. H فایل مانی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده در فرآیند عصب کشی دندان است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با H فایل مانی و کاربرد آن در دندان پزشکی، به طور کامل آشنا کنیم.

 

منبع : 

خرید H فایل مانی

  • ۰۱/۰۸/۱۱
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی