دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

روکش یونیت نایلونی زلال

مشخصات و اطلاعات روکش یونیت نایلونی زلال:

یونیت های دندانپزشکی اولین و مهمترین وسیله در دندانپزشکی ها به شمار می روند که ارتباط مستقیم و تماس طولانی مدت با  مراجعین و بیماران دارند. هرچند حفظ بهداشت و ضدعفونی کردن مداوم همه ابزارها و وسایل مورد استفاده در مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی جزو الویت های کادر درمانی در این مراکز است، اما تماس مداوم و احتمال انتقال آلودگی ها در هر شرایطی و با کوچکترین بی احتیاطی امکان پذیر است. به همین منظور و برای حفظ سلامتی و رعایت نکات بهداشتی استفاده از روکش یونیت نایلونی توصیه شده است.

کاور یونیت نایلونی از جمله اقلام یکبار مصرف و عمومی است که با استفاده از آن میتوان احتمال سرایت آلودگی ها را به حداقل ممکن رساند. این روکش های نایلونی از مواد درجه یک و باکیفیت و در بسته های مختلف شامل 10 عددی و 50 عددی برای استفاده آماده شده است.

روکش یونیت نایلونی زلال

مشخصات روکش یونیت نایلونی زلال:

  • تعداد در بسته : ۱۰ عدد / ۵۰ عدد

منبع:

خرید روکش یونیت نایلونی زلال

  • ۰۱/۱۱/۲۶
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی