دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

مشخصات و اطلاعات کلروفرم مروابن Chloroform morvabon:

کلروفرم مروابن محصولی پرمصرف در بازار تجهیزات دندانپزشکی می باشد. کلروفرم مروابن ترکیبی از حلال های آلی است که مایعی با بویی شیرین و بی رنگ می باشد. این محلول جهت بی حس کردن موضعی در دندانپزشکی بکار می رود و به محلول بیهوشی هم شناخته می شود. کلروفرم مروابن در درمان ریشه دندان جهت حلال گوتا پرکا استفاده می شود.

کلروفرم (Chloroform) یک ترکیب شیمیایی است که به صورت مایع به رنگ بی‌رنگ تا زرد روشن در دمای اتاق و در شرایط عادی فشار وجود دارد. این ترکیب از یک ترکیب شیمیایی به نام تری‌کلرمتان ساخته می‌شود و به عنوان یک حلال در مختلف صنایع و کاربردهای پزشکی به کار می‌رود.

 

کاربردهای کلروفرم در زمینه دندانپزشکی شامل موارد زیر می‌شود:

1. آنالژزی: کلروفرم به عنوان یک مخدر موضعی در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده به عنوان یک مخدر موضعی استفاده می‌شود تا دندان‌ها یا بافت‌های دهانی مختلف به صورت موقت بی‌حس شوند، که این کمک به انجام رویه‌های درمانی و جراحی دندانپزشکی می‌کند.

2. از بین بردن سنگ‌های دندانی: در برخی مواقع، کلروفرم به عنوان یک حلال برای تخریب و از بین بردن سنگ‌های دندانی (ترتار) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاربرد از آنجا که کلروفرم معمولاً با اثر بی‌حسی همراه است، مطمئن تر و کم‌تر در دست بیمار انجام می‌شود.

3. موارد جراحی دهانی: در برخی جراحی‌های دهانی و فک و صورتی، کلروفرم به عنوان یک مخدر موضعی یا یک حلال برای تمیز کردن و آنتی‌سپتیک شدن محیط جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهم است توجه داشته باشید که کاربردهای کلروفرم باید توسط حرفه‌ای‌های پزشکی مجرب و با رعایت دقیق دستورات انجام شوند، زیرا این ماده به دلیل خطراتی که ممکن است داشته باشد، نیاز به استفاده مطابق با اصول ایمنی دارد.

منبع: 

خرید کلروفرم مروابن Chloroform morvabon

  • ۰۲/۰۶/۱۲
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی