دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

خمیر پانسمان موقت مروابن Cavi-Mor

مشخصات و اطلاعات خمیر پانسمان موقت مروابن Cavi-Mor:

خمیر پانسمان موقت مروابن یک نوع مواد استفاده شده در دندانپزشکی است. این خمیر معمولاً برای پوشاندن موقت نقاط آسیب دیده یا دندان‌های پوسیده استفاده می‌شود. این ماده به صورت موقت پوششی روی دندان می‌سازد تا از درد یا حساسیت دندان محافظت کند و به بیمار فرصت بدهد تا به دندانپزشک خود مراجعه کند.

 

کاربرد خمیر پانسمان موقت مروابن Cavi-Mor:

خمیر پانسمان موقت Cavi Mor در دندانپزشکی برای موارد مختلفی استفاده می‌شود، این استفاده‌ها عبارتند از:

1. پوشاندن نقاط آسیب دیده: Cavi Mor معمولاً برای پوشاندن موقت نقاط آسیب دیده در دندان‌ها استفاده می‌شود. این می‌تواند شامل شکستگی‌ها، حفره‌ها یا حفرات در دندان‌ها، یا سایر آسیب‌های موقت باشد.

2. حفاظت از دندان‌های پوسیده: اگر شما دندانی دارید که به طور موقت نیاز به محافظت دارد و قصد مراجعه به دندانپزشک را دارید، Cavi Mor می‌تواند برای پوشاندن دندان مورد استفاده قرار گیرد تا از درد و حساسیت دندان محافظت کند.

3. جراحی دهانی: در برخی موارد جراحی دهانی، Cavi Mor ممکن است برای پوشش موقت نقاط جراحی استفاده شود تا عفونت و درد را کاهش دهد.

باید توجه داشته باشید که Cavi Mor یک ماده موقت است و نیاز به مراجعه به دندانپزشک برای درمان دائمی دارد. همچنین، استفاده صحیح از آن و مدت زمان مورد نیاز برای استفاده باید توسط دندانپزشک شما تعیین شود.

منبع: 

خرید خمیر پانسمان موقت مروابن Cavi-Mor

  • ۰۲/۰۶/۱۹
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی