دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

C فایل

C فایل

مشخصات و اطلاعات C فایل:

C فایل و یا فایل اندودنتیکس برای آماده سازی کانال استفاده شده و در دو نوع روتاری و دستی می باشد. این مدل فایل روتاری دارای لبه با شکل های مختلف است که جهت صاف کردن مورد استفاده قرار می گیرد. جهت تمیز کردن باقی مانده آلی و باکتری‌ها در مسیر کانال از این نوع فایل استفاده می گردد. در درمان اندو ، برای آماده سازی کانال ابتدا از فایل دستی استفاده و بعد با فایل روتاری درمان به اتمام می رسد. دسته‌های این فایل به گونه ای طراحی شده که به راحتی تا مدت زمان طولانی بتوان از فایل استفاده کرد . فایل دستی C File به دلیل عبور از پروسه حرارتی طولانی در مقابل شکست مقاوم است. 

C فایل دستی UDG C-File به طور خاص برای ایجاد یک مسیر راهنما و کوچک (glide path) به صورت دستی طراحی شده است. برای اینکه فایل های روتاری بتوانند در این مسیر ادامه فعالیت دهند. این فایل یک نوک سخت و غیر مهاجم (inactive) و راهبردی دارد که کمک می کند فایل در مسیر درست کانال حرکت کند. همچنین از استاپر رادیو اپک برای اندازه گیری طول کانال توسط رادیوگرافی برخوردار است . 

این فایل در اندازه های استاندارد ایزو 12.5،10،8،6 و 15 و طولهای 21،19 و 25 میلی متر تولید و در بازار تجهیزات دندانپزشکی عرضه می شود. 

منبع: 

خرید C فایل

  • ۰۲/۰۷/۱۵
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی