دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

لایت کیور ارتودنسی وودپکر مدل LED.H Ortho

لایت کیور ارتودنسی وودپکر مدل LED.H Ortho یک سیستم نورپردازی مخصوص برای استفاده در درمان‌های ارتودنسی است. این سیستم شامل یک لامپ LED قدرتمند است که با نور شدید و روشنی بالا، منطقه‌های مورد نیاز را روشن می‌کند و به ارتودنتیست (دندانپزشک ارتودنسی) در فعالیت‌های درمانی کمک می‌کند.

ویژگی‌های اصلی لایت کیور ارتودنسی وودپکر مدل LED.H Ortho عبارتند از:

  • قدرت نوربخشی: لامپ LED مدل LED.H Ortho دارای قدرت نوربخشی بالا است که برای فعالیت‌های درمانی ارتودنسی کافی است. نور شدید و روشنی که توسط این سیستم ایجاد می‌شود، به ارتودنتیست کمک می‌کند تا به طور دقیق و صحیح کار کند.
  • طول موج نور: لایت کیور LED.H Ortho با طول موج نور خاصی عمل می‌کند که به تناسب با مواد نورساز استفاده شده در درمان ارتودنسی است. این طول موج نور، باعث فعال شدن مواد نورساز مورد استفاده می‌شود و عملکرد درمان را بهبود می‌بخشد.
  • طراحی ارگونومیک: لایت کیور LED.H Ortho با طراحی ارگونومیک مناسبی تولید شده است. این طراحی به ارتودنتیست امکان می‌دهد به راحتی و با دسترسی آسان به مناطق مورد نیاز دهان و دندان‌ها کار کند.
  • عمر باتری طولانی: لامپ LED.H Ortho دارای باتری با طول عمر بالا است. این ویژگی به ارتودنتیست اجازه می‌دهد بدون نگرانی از خاموش شدن سیستم، در طول جلسات درمانی طولانی استفاده کند.
  • قابلیت استفاده آسان: لایت کیور ارتودنسی وودپکر مدل LED.H Ortho بسیار ساده و آسان در استفاده است. برای روشن و خاموش کردن سیستم، کافی است دکمه‌های موجود را فشار دهید.

لایت کیور ارتودنسی وودپکر مدل LED.H Ortho یک ابزار مفید و کارآمد برای ارتودنتیستان است که به آنها در انجام درمان‌های ارتودنسی کمک می‌کند. با انتخاب این سیستم، انتظار می‌رود کیفیت و دقت در درمان ارتودنسی بهبود یابد.

منبع: 

خرید لایت کیور ارتودنسی وودپکر مدل LED.H Ortho

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی