دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

ویژگی‌های مهم سوئیچ نکسوس سیسکو N2K-2248TP-E-1GE عبارتند از:

تعداد پورت‌ها: این سوئیچ دارای 48 پورت اترنت 10/100/1000 با سرعت گیگابیت در پورت‌های RJ-45 است. این پورت‌ها برای اتصال به دستگاه‌های شبکه مانند کامپیوترها، سرورها، دستگاه‌های ذخیره‌سازی و دستگاه‌های شبکه دیگر به کار می‌روند.

اتصال به سوئیچ اصلی (Parent Switch): ماژول N2K-2248TP-E-1GE به عنوان یک ماژول توسعه‌یافته برای سوئیچ‌های نکسوس سیسکو عمل می‌کند. این ماژول به سوئیچ اصلی (Parent Switch) متصل می‌شود و توسط آن تغذیه می‌شود. تعداد ماژول‌هایی که به سوئیچ اصلی متصل می‌شوند، معمولاً بسته به نوع سوئیچ و تنظیمات شبکه قابل تغییر است.

اتصالات اپتیکال: ماژول N2K-2248TP-E-1GE قابلیت اتصال به سوئیچ اصلی با استفاده از رابط‌های اپتیکال را دارد. این رابط‌ها عموماً از نوع SFP (Small Form-Factor Pluggable) هستند و از طریق آنها اتصال به سوئیچ اصلی و انتقال داده‌ها صورت می‌گیرد.

قابلیت ارتقاپذیری: این ماژول قابلیت ارتقاپذیری دارد و می‌توان تعداد پورت‌ها را با اضافه کردن ماژول‌های دیگر افزایش داد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا بر اساس نیاز خود، تعداد پورت‌ها را گسترش دهند و شبکه خود را توسعه دهند.
بیشتر بخوانید:
سوئیچ نکسوس سیسکو مدل N2K-2248TP-E-1GE

  • ۰۲/۰۷/۲۲
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی