دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

گوتاپرکا 2 درصد (Gutta Percha 2%) یک ماده است که در دندانپزشکی استفاده می‌شود. گوتاپرکا یک نوع رزین طبیعی است که از درخت گوتاپرکا به دست می‌آید. این ماده، به دلیل ویژگی‌های خاص خود، در درمان های ریشه و پر کردن ریشه دندان‌ها استفاده می‌شود.

زمانی که ریشه دندان به هر دلیلی آسیب می‌بیند و باید پر شود، ابتدا با استفاده از ابزارهای خاصی ریشه دندان خالی و بیرون آمده از باکتری‌ها و باقیمانده‌های عفونی شده درون آن تمیز می‌شود. سپس با استفاده از گوتاپرکا، ریشه دندان پر می‌شود تا جای خالی را پر کند و درون آن نفوذ نکند. گوتاپرکا به دلیل خاصیت غیر قابل جذب آب و بخار و خواص مهره‌ای خود، به عنوان یک ماده پرکننده دقیق و ایزولاسیون کننده عمل می‌کند.

استفاده از گوتاپرکا در درمان ریشه بسیار شایع است و به عنوان یک ماده پرکننده موثر در ایجاد اندازه مناسب و قفل کردن ریشه دندان به کار می‌رود.

منبع: 

خرید گوتا پرکا 2 درصد LIAN

  • ۰۲/۰۷/۲۵
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی