دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

هارد ذخیره‌ساز (Hard Disk Drive) یا هارد دیسک، یک نوع دستگاه ذخیره‌سازی داده است که برای ذخیره و بازیابی اطلاعات در کامپیوترها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شود. هارد ذخیره‌ساز نوعی دیسک مغناطیسی است که درون آن یک چرخه و یک سر خواننده/نویسنده وجود دارد.

در ساختار هارد ذخیره‌ساز، داده‌ها بر روی یک دیسک چرخان ضبط می‌شوند. دیسک معمولاً از مواد مغناطیسی تشکیل شده است و به صورت هسته‌ای ثابت در قسمت مرکزی و لایه‌هایی از مواد مغناطیسی که بر روی هسته ثابت قرار می‌گیرند، تشکیل شده است. داده‌ها به وسیله سر خواننده/نویسنده‌های الکترومغناطیسی به طور مستقیم بر روی سطح دیسک ضبط و بازیابی می‌شوند.

هارد ذخیره‌سازها ظرفیت بالا و سرعت خواندن و نوشتن قابل توجهی دارند و به عنوان یکی از رایج‌ترین روش‌های ذخیره‌سازی برای کامپیوترها و سرورها مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها به عنوان حافظه دائمی برای ذخیره‌سازی سیستم عامل، برنامه‌ها، فایل‌ها و داده‌های کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بیشتر بخوانید:
هارد ذخیره ساز اچ پی مدل MSA N9X96A 800GB 12G SSD

  • ۰۲/۰۸/۱۳
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی