دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

محلول ضد حساسیت Desensitizer

معمولاً در زمینه دندانپزشکی، محلول‌های ضد حساسیت دندان (Tooth Sensitivity) به منظور کاهش حساسیت دندان‌ها در برابر محرک‌های خارجی مانند سرما، گرما، شیرینی، اسیدها و فشار استفاده می‌شوند. این محلول‌ها می‌توانند شامل عناصر آرام بخش کننده و محافظت کننده برای دندان‌ها باشند.

محلول‌های ضد حساسیت دندانپزشکی معمولاً شامل موادی مانند نیترات پتاسیم، فلوراید سدیم، کلرید استنفیع، آرژنین و منتول هستند. این مواد می‌توانند به دندان‌ها کمک کنند تا حساسیت کاذب را کاهش دهند، عصب دندان را آرام بخش کنند و در حفظ و تقویت ساختار دندان‌ها نقش داشته باشند.

برای استفاده از محلول ضد حساسیت دندانپزشکی، عموماً روش زیر را پیشنهاد می‌کنم:

مقدار کافی محلول را روی سر برس دندان قرار دهید یا با انگشت خود روی دندان‌های حساس بمالید.

محلول را روی سطح دندان‌ها واگذار کنید و به آرامی آن را ماساژ دهید.

به مدت حداقل یک دقیقه محلول را در دهان نگه دارید و بعد آن را بلعید. برای اثربخشی بیشتر، تماس مستقیم با آب و مصرف غذا و نوشیدنی را به مدت حداقل 30 دقیقه پس از استفاده از محلول اجتناب کنید.

به هر حال، مشاوره و دستورات مربوط به محلول ضد حساسیت دندانپزشکی را از دندانپزشک خود دریافت کنید. او می‌تواند به شما محصولات خاصی را توصیه کند و راهنمایی‌های لازم را در خصوص استفاده صحیح از آنها ارائه دهد.

منبع: 

خرید محلول ضد حساسیت Desensitizer

  • ۰۲/۰۸/۱۶
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی