دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

خمیر پرداخت کامپوزیت و آمالگام polishing paste

خمیر پرداخت کامپوزیت برای ترمیم دندانهای جلو نیز مناسب است. در واقع، خمیر پرداخت کامپوزیت به دلیل ویژگی‌های ظاهری بسیار خوب خود، به عنوان یک ماده ترمیمی برای دندانهای جلویی به طور گسترده استفاده می‌شود.

خمیر پرداخت کامپوزیت قادر به ترمیم ترک‌ها، شکستگی‌ها و نقص‌های ظاهری دندانهای جلویی است. این خمیر پرداخت در رنگ‌های مختلفی در دسترس است و می‌تواند با رنگ دندانهای طبیعی تطبیق پیدا کند، بنابراین نتیجه نهایی طبیعی و زیبا خواهد بود.

علاوه بر این، خمیر پرداخت کامپوزیت دارای مقاومت مکانیکی مناسبی است و می‌تواند فشار و استرسهایی که در زمان بیتینگ (جویدن) و صحبت کردن به دندانهای جلویی وارد می‌شود، تحمل کند.

بنابراین، خمیر پرداخت کامپوزیت به عنوان یک گزینه موثر و مناسب برای ترمیم دندانهای جلویی با توجه به ویژگی‌های ظاهری، مقاومت و استحکام، در عمل زیستی دندانها، استفاده می‌شود.

منبع: 

خرید خمیر پرداخت کامپوزیت و آمالگام polishing paste

  • ۰۲/۰۸/۱۷
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی