دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

پچ کورد فیبر نوری یا Fiber Optic Patch Cord یک کابل کوتاه و انعطاف پذیر است که برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات شبکه به یکدیگر در سیستم‌های فیبر نوری استفاده می‌شود. این کابل همچنین به عنوان Fiber Optic Jumper نیز شناخته می‌شود.

پچ کورد فیبر نوری دارای اتصالات در هر دو سر آن است که به طور معمول از نوع LC، SC، ST یا MTRJ هستند. این اتصالات معمولاً از نوع محوری (زنجیره‌ای) یا DUPLEX (داپلکس) هستند، که به ترتیب به اتصال یک فیبر یا دو فیبر فیبر نوری اشاره دارند.

کاربردهای پچ کورد فیبر نوری عمدتاً در شبکه‌های کامپیوتری و شبکه‌های ارتباطی براساس فیبر نوری است. برخی از کاربردهای مهم آن عبارتند از:

اتصال تجهیزات شبکه: پچ کورد فیبر نوری برای اتصال سوئیچ‌ها، روترها، سرورها، پچ پنل‌ها و دستگاه‌های شبکه دیگر به یکدیگر استفاده می‌شود. این کابل‌ها به عنوان پیوند فیزیکی بین تجهیزات شبکه عمل می‌کنند.

اتصال به پچ پنل: پچ کورد فیبر نوری برای اتصال تجهیزات شبکه به پچ پنل‌ها در رک‌ها و کابینت‌های شبکه استفاده می‌شود. پچ پنل‌ها به عنوان نقطه تمرکز اتصالات فیبر نوری در یک سیستم فیبر نوری عمل می‌کنند.

راه اندازی شبکه‌های فیبر نوری: پچ کوردهای فیبر نوری در راه اندازی و پیکربندی شبکه‌های فیبر نوری با سرعت‌ها و فواصل طولانی استفاده می‌شوند. آنها برای اتصال سریع و مطمئن بین تجهیزات استفاده می‌شوند.

تست و دیاگرام: پچ کوردهای فیبر نوری برای تست و دیاگرام شبکه‌های فیبر نوری استفاده می‌شوند. این کابل‌ها به عنوان اتصالات موقتی برای تست‌ها و اندازه‌گیری‌های ترکیبی استفاده می‌شوند.

به طور کلی، پچ کورد فیبر نوری از اهمیت بالایی در سیستم‌های فیبر نوری برخوردار است و برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات شبکهبه یکدیگر و انتقال سریع و پایدار داده‌های فیبر نوری استفاده می‌شود.
بیشتر بدانید: 
پچ کورد فیبر نوری نگزنس LC-LC مالتی مد داپلکس 2m

  • ۰۲/۰۸/۱۷
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی