دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

فایل روتاری M3 Path File

فایل روتاری دندانپزشکی یک ابزار است که در روش‌های درمانی ریشه دندان به کار می‌رود. این فایل‌ها به صورت مخروطی شکل هستند و از جنس فلزی یا نیکل-تیتانیوم ساخته می‌شوند. طراحی و ساختار فایل‌های روتاری باعث می‌شود که بتوانند در فضاهای داخلی ریشه دندان حرکت کنند و با اصطکاک کمتری به سرعت و به طور مؤثری بافت‌های سخت ریشه (مانند داخل کانال ریشه) را تنظیم و حذف کنند.

از فایل‌های روتاری در مراحل مختلف درمان ریشه دندان استفاده می‌شود، از جمله توسعه کانال ریشه، حذف بافت‌های نرم داخل کانال، شکستن و حذف ستون همیشه‌سبز (Gutta-percha) و در نهایت شکل دهی و تنظیم کانال ریشه.

مزیت‌های استفاده از فایل‌های روتاری شامل صرفه جویی در زمان، افزایش دقت در تنظیم کانال ریشه و کاهش خطر شکستگی فایل به دلیل حرکت‌های چرخشی با سرعت بالا است. البته، استفاده از این فایل‌ها مهارت و تجربه کافی از سوی دندانپزشک مورد نیاز دارد تا بتواند به درستی از آنها استفاده کند و مشکلاتی مانند شکست فایل در داخل کانال ریشه را به حداقل برساند.

فایل روتاری M3 Path File از سری ابزارهای اندودانتیکس است که برای کانالهای مختلف مناسب بوده و با انواع دستگاه های روتاری قابل استفاده می باشد. این مدل فایل روتاری قابلیت خم شدن داشته و در کانالهایی که قابلیت دسترسی به آنها سخت است کاربرد دارد. این محصول نسبت به K fileها از انعطاف پذیری بیشتر و سرعت بالاتری برخوردار است.

ویژگی های فایل روتاری M3 Path File Assort:

  • حداکثر گشتاور (تورک) 1 نیوتن بر سانتیمتر
  • طول: 25 mm 
  • سرعت : حداکثر 3۰۰ دور در دقیقه
  • مقاومت بسیار بالا در برابر شکستگی

منبع: 

خرید فایل روتاری M3 Path File

  • ۰۲/۰۸/۲۱
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی