دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

دایکال نوری Light Cure Cavity Liner

دایکال نوری یک لاینر ترمیمی است که برای استفاده در ترمیمهای دندانی استفاده می‌شود. این ماده یک ماده روشن است که با نور خمیری شده و به وسیلهٔ یک دستگاه نورساز به نام کورینگ لامپ (Curing Lamp) تصلیب می‌شود. این فرآیند باعث تثبیت و سفت شدن دایکال می‌شود و به عنوان یک لاینر حفاظتی در برابر تحریکات دمش و حساسیت طبقه‌بندی می‌شود.

دایکال نوری به عنوان یک لاینر کاویتی (Cavity Liner) استفاده می‌شود. وظیفهٔ اصلی یک لاینر کاویتی در ترمیمهای دندانی، ایجاد یک لایهٔ محافظ بین ترمیم و بافت زندهٔ دندان است. این لایهٔ محافظ به عنوان یک باریک‌کنندهٔ تحریکات حساسیتی عمل می‌کند و بافت زندهٔ دندان را از تحریکات حساسیتی ناشی از ترمیم جدا می‌کند. همچنین، دایکال نوری ممکن است به عنوان یک پایهٔ کامپوزیتی (Composite Base) نیز استفاده شود تا فضای خالی در دندان را پر کند و به ترمیمات دندانی استحکام بیشتری بدهد.

با استفاده از دایکال نوری، می‌توان تحریکات حساسیتی را کاهش داده و راحتی بیشتری به بیماران در طول و پس از ترمیمات دندانی ارائه داد. همچنین، از آنجا که دایکال نوری با استفاده از نور خمیری تصلیب می‌شود، زمان ترمیم را نیز کاهش می‌دهد.

به هر حال، برای استفاده از دایکال نوری و دیگر مواد ترمیمی، بهتر است به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و ترمیم مناسبی برای شرایط خاص شما انجام شود.

منبع: 

خرید دایکال نوری Light Cure Cavity Liner

  • ۰۲/۰۸/۲۲
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی