دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

گلاس آینومر ترمیمی سلف کیور Master Dent

گلاس آینومرها (Glass ionomers) مواد ترمیمی دندانی هستند که برای ترمیم دندان‌های دچار تسکین ورم استفاده می‌شوند. آینومرها از ترکیبات شیمیایی مانند پودر سیلیکات آلومینیومی و مایع اسید پلی‌اکریلیک تشکیل شده‌اند.

گلاس آینومرها دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را به گزینه‌ای مطلوب برای ترمیم‌هایی که در محیط دهانی مرطوب قرار می‌گیرند تبدیل کرده‌اند. برخی از ویژگی‌های گلاس آینومرها عبارتند از:

۱. همبستگی با بافت دندان: گلاس آینومرها قابلیت برقراری اتصال شیمیایی با بافت دندان را دارند که موجب ایجاد همبستگی قوی و محکمی بین ماده ترمیمی و دندان می‌شود.

۲. آزادسازی یون فلوراید: گلاس آینومرها به طور طبیعی یون فلوراید را آزاد می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود که گلاس آینومرها بتوانند از تسکین ورم دندان و جلوگیری از تشکیل پوسیدگی در اطراف مرز ترمیم استفاده کنند.

۳. مقاومت به سایش: گلاس آینومرها مقاومت خوبی در برابر سایش دارند و برای ترمیم دندان‌هایی که از سایش زیادی رنج می‌برند، مناسب هستند.

گلاس آینومر ترمیمی سلف کیور (Self-Cure Glass Ionomer) یک نوع گلاس آینومر ترمیمی است که تنها نیاز به تماس با هوا برای فعال‌سازی و ترمیم دارد. به عبارت دیگر، بعد از مخلوط کردن پودر و مایع گلاس آینومر، ترمیم به صورت خودکار از طریق واکنش شیمیایی آغاز می‌شود و نیازی به استفاده از نور یا حرارت ندارد. این خاصیت آن را مناسب برای ترمیم دندان‌ها در مناطقی که دسترسی به نور محدود است، می‌کند.

به همین دلیل، گلاس آینومرهای ترمیمی سلف کیور معمولاً در ترمیم دندان‌های شیری، ترمیمات موقت، پوشش دندان‌های حساس به پوشش و ترمیم کوچک در مناطقی که دسترسی به نور محدود استفاده می‌شوند. به علاوه، گلاس آینومرهای ترمیمی سلف کیور ممکن است در تعمیرات اضطراری به عنوان یک گزینه مؤقت مورد استفاده قرار گیرند.

منبع: 

خرید گلاس آینومر ترمیمی سلف کیور Master Dent

  • ۰۲/۰۹/۰۴
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی