دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروشگاه اینترنتی راستین هسته سلامت وارد کننده و توزیع کننده انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

این شرکت با ورود در حوزه واردات کالا بر آن است که با تامین مرغوب ترین کالا بنا بر نیاز جامعه پزشکی و دندانپزشکی در ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت و خدمت به کشور گامی موثر بر دارد.

  • ۰
  • ۰

اژنول Eugenol مستردنت

اژنول (Eugenol) یک ترکیب شیمیایی است که در دندانپزشکی و مواد ضدعفونی کننده دهان استفاده می‌شود. این ترکیب از روغن میخک (clove oil) به دست می‌آید و دارای خواص ضدعفونی کننده و ضد التهابی است.

اژنول به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده مؤثر در دندانپزشکی استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای اصلی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان کانال ریشه: اژنول به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده قوی در درمان عفونت‌های کانال ریشه استفاده می‌شود. این ترکیب قادر است با کشتن باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های موجود در کانال ریشه، عفونت را کنترل کند.
  • پرکردن دندان: در برخی موارد، اژنول به عنوان یک ماده ضد التهابی و ضدعفونی کننده در مواد پرکننده دندان استفاده می‌شود. این ترکیب می‌تواند به کاهش التهاب و درد پس از پرکردن دندان کمک کند.
  • استفاده در مواد ضدعفونی کننده دهان: اژنول به عنوان یک ماده فعال در برخی از محصولات ضدعفونی کننده دهانی مانند آب دهان و گلچین‌های ضد عفونی کننده استفاده می‌شود. این ترکیب می‌تواند باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های موجود در دهان را کشت کند و به حفظ بهداشت دهان و پیشگیری از عفونت‌های دهانی کمک کند.

مهم است بدانید که استفاده از اژنول باید تحت نظر یک دندانپزشک متخصص صورت گیرد، زیرا ممکن است برخی افراد به این ترکیب حساسیت داشته باشند و در برخی موارد ممکن است عوارض جانبی رخ دهد.

منبع : 

خرید اژنول Eugenol مستردنت

  • ۰۲/۰۹/۱۸
  • محمد افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی